15+1: Agak-agak Boleh Ke?

Sabtu, 31 Januari 2009

Ok arr.. Aku takde la cool pun. Jauh sekali. Terima kasih.

Sebab aku tak ada SLR / lomo walaupun aku minat fotografi ini. Aku tak mampu nak beli. Tapi kenapa aku tengok dah ramai gila ada benda ni walaupun harga dah semakin jatuh? Ulang lagi. Aku masih tak mampu nak beli atau nak berlagak gantung di leher.

Sebab aku tak ada bakat nak buat band. Apa indie-indie semua? Kalau naik pentas pun aku dah cuak. Segan ok? Btw nyanyi sambil memecut kelajuan di trafik paling aku suka.

Sebab aku tak kreatif nak buat short film. Aku tak ada idea nak tulis skrip atau nak jadi direktor macam Ahmad Nisfu. Nak tulis blog ini pun aku tak ada idea.

Sebab aku tinggi tapi berangan nak jadi model. Oh tidak. Aku berat. Tu kene reduce sikit.

Sebab aku tak clubbing atau ke parti-parti. Juga nak berpapan dansa. Atau bergambar dengan kasut gladiator?

Sebab aku tak ada gadget mahal-mahal? Psp, PDA, telefon bimbit mahal dan terkini? Handphone aku pun tak ada 3G beb..

Sebab aku mahu habiskan belajar cepat.
Sebab aku tak bekerja lagi..


Kredit to Cik Dila Raden





*Sambil menghiburkan diri dengan Wolfmother - Joker and The Thief.



Pensil, Felt-tip pen, butterpaper, photoshop, illustrator, autocad, sketchup; = kawan aku.
Aku mungkin rasa cuma ada bakat dalam art and design je.

Korang agak ada ke yang nak pakai ini?



Kredit Design


p/s: Bosan duduk rumah while your parent is having a great holiday at Pangkor for two days. Rugi diri sendiri tak ikut padahal aku nak lari dari kerja ini?

8 ubat:

Tanpa Nama 31 Januari 2009 pada 9:59 PTG  

cantik..
eira ade satu baju lbh krg cmni..
tapi dia tulis bm laa..
saya suka photography :)

dila raden 1 Februari 2009 pada 1:22 PG  

in case kau betul nak keluarkan shirt tu, sila kasi aku satu

kasi bukan jual

kalau kau loser, aku loser


jadi loser cool apa

Unknown 1 Februari 2009 pada 9:25 PG  

sabar wahai sabariah....bape selai??

*pil.tahan.sakit* 1 Februari 2009 pada 11:08 PTG  

@epalgreen - saya suka juga :)

@dila raden - t-shirt tu akan dipertimbangkan. yeah aku memang LOSER yang cool. :)

@flyo -nama aku bkn sabariah. lol :P

farah, s. 2 Februari 2009 pada 11:33 PG  

hee.. baru pas makan ubat tahan sakit. teringt blog ni.hehehe

cantikla design baju tu. kalau ade, nk tempah satu. hehe

psl slr tu, nnt kalau ade rezeki lebih, leh la beli ye :)

tasekM 3 Februari 2009 pada 4:52 PTG  

aku makan pil tahan sakit bila senggugut. he he.

*pil.tahan.sakit* 4 Februari 2009 pada 12:41 PG  

@Farah Aminuddin - insya allah. :)

@tasik merah - tu la pentingnya pil tahan sakit. :)

joegrimjow 4 Februari 2009 pada 5:03 PG  

eh, baju 2 ak minat, de ke jual? pos r
ley?(nada serius)

Tambah Duit

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP