17+1: Apa Yang Perlu Kau Tahu Tentang Aku?

Selasa, 10 Februari 2009

Okay.. Aku kena tag. Sebenarnya tag di Facebook oleh budak kelas aku. Aku paste disini sebagai copy untuk entri kali ini. Tiada makna. Cuma tag mengenai random things, facts, habits, or goals. Tapi aku dipaksa untuk membuat sebanyak 20 perkara. 


1. I'm addicted with Fashion Wars at facebook. Dengan harta simpanan yang akan bertambah setiap sejam. Kini ada $21juta dan entourage yang juga semakin bertambah >21 orang..

2. I love naps and sleep.. in fact kalau masuk Olympic. Mungkin boleh menang gold. Dan aku paling tension orang yang ganggu waktu tidur aku.

3. I'm the eldest. Has one younger brother. But he doesn't called me Akak. In fact everybody always taught me to be younger not akak because he is taller than me. 

4. Loves green tea much more. This drink heals me especially when i'm in stressed or getting down!

5. I'm 6 years old inside 24 years old body. Still can act like a kids. 

6. I love to cook. But Mem doesn't allowed me much. Hope one day I can learn and cook for the loves one :)

7. Hates math. Any numberic system also makes me dizzy. Love to doodling or sketching when i'm in good mood

8. Had smoking for the past 3 years ago. Rasa tak boleh blah+tak ketagihan+membazir duit.

9. My first ambition is to become an Astronaut. Haha..

10.Mempunyai kecacatan fizikal pada telinga kiri. Elergik for seafood but still craving for it. And i'm believe i'm not a perfect person 

11. Can forgive but hardly to forget.

12. Masa aku bersekolah tak boleh bersuka ria sebab Mem keje kat sekolah. All the teacher reports kalau aku tak siap keje atau degil akan sampai ke telinga Mem dengan pantas. 

13. Tahun lepas merupakan ketagihan kepada online shopping sehingga membeli 5 pasang beg dan pelbagai jenis baju.

14. Hidup di siber tidak boleh disamakan dengan realiti. Seperti mimpi tak selalunya indah semata tapi hakikatnya realiti itu lebih penting.

15. Hates horror movies. And its makes me can't sleep. Still terbayang sampai tido buka lampu

16. Lives at Shah Alam seumur hidup aku. Dari lahir - tadika - sekolah - univ. All belongs here. Hope keje and kahwin dengan orang luar.

17. If i am an animal. I am Panda / Koala.

18. Dulu untuk menjadikan aku seperti hari ini. Aku telah tuisyen setiap 7 hari iaitu seminggu. Petang dan malam. Mem banyak kenal cikgu. Kalau cuti sekolah pun.. kena masuk kem belajar. (-.-)

19. Aku suka makanan pedas. Tak pedas tak SAH.

20. My Mem told me. My habits sama dengan Ayah aku. Means, he and me loves perfumes stuff, fishing, photography, drawing, outstation work / field work, jungle trekking / nature stuff.. etc ( kira aku belahan dari jiwa Ayah aku. Sebaliknya adik aku belahan dari jiwa Mem)


Just for fun ok?. Huhuhu... 

3 ubat:

farah, s. 11 Februari 2009 pada 3:20 PTG  

6 years old inside? comel je. hehehe

me pun kene tag ni jugk kt fb.hoho

yada 11 Februari 2009 pada 10:29 PTG  

this is too much to digest.. i need my pill now!!! hehe..

1) u pernah menghisap rokok? i didnt know that..

2) u allergic seafood, yeah saya tau, saya tau!!

3) u love online shopping, predictable..

haha, this is fun, but still masih ada rahsia2 lain kan... kan...

*pil.tahan.sakit* 12 Februari 2009 pada 12:03 PG  

@Farah - Menjadi kanak-kanak adalah paling bahagia sekali :)

@nurul - 1) its such a waste. masa zaman muda mudi jula juli bintang tiga :) 2) teringin mau makan kerang bakarrrr... 3) o9 shopping kemestian bila dah malas nak keluar cari barang..depends on ur money.. byk lagi rahsia.. tp biarlah rahsia :D

Tambah Duit

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP