20+1: Somehow?

Jumaat, 20 Februari 2009


Thanks Abang Umar for this sweet-sweet-sampai-ke-otak's cupcakes




Being a girl with Pee-eM-eSt. Currently I'm very much craving for having the taste of sweetness. And sorry for my late updates due my heavy and thight schedule. Padahal takde lah ketat sangatkan. Cuma lacking of ideas. 

Talking about ideas. How and where can i gained more ideas? Bulb mentol ideas ini nak kena ganti baru. I need ideas for my design and thesis project. Ideas for updating this blog. Ideas for upgrading my appearance and my basic daily life. 

Yup.. I had waste much time currently. Balik kelas je tido petang. And i need to change my sleeping habit for not waking up till late. Serrrrrioussssly. Masa tido aku dah terbalik. Mungkin boleh apply job for this Batgirl atau assistant Keluang Man. Oh crap! Tidur lewat tapi kene getting up early for the classes. Blame for myself..




p.s: Teringin nak makan cake! and oh..ice cream!..oh my sweet little pie! huhuhu coooookies....! chocolate is better...and nyummy~ (^-^)

p.s  update: Ya.. aku dah banyak kali betulkan tulisan yang kadang-kadang jadi tak normal ni. Tiba-tiba jadi besar. Terpaksa banyak kali update entri ni.. 

3 ubat:

farah, s. 20 Februari 2009 pada 6:53 PG  

sweet sampai ke otak? hehe

er.td br makan aiskrim. mak aih manis gila... huhu

nnt kalau dh dpt job Batgirl tu ckp la ea. hihihi

*pil.tahan.sakit* 21 Februari 2009 pada 12:09 PG  

a'ah terlalu manis gila cupcakes tu..pasal tu smpi ke otak.. hehehe

kalau dpt job jadi batgirl nak join ke? hehehe

yada 9 Mac 2009 pada 1:23 PG  

seyyyy...

kata i makan banyak eh...

duhh, i pun tgh peeee emmmm essst ni.. tunggu queue je bila nak naik bendera ni..

bila pms, same like u la, craving for all the sweetness in the world..

haha..

Tambah Duit

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP