25+1: Gelapnya Hari..Gelapnya Hati?

Rabu, 11 Mac 2009

Selama hampir enam tahun dan hampir penghujung tamat.

Aku tak pernah rasa 'hilang'..
Dan pagi tadi..
Aku rasa tak mampu nak kawal lagi..
Aku fikir aku boleh..
Rupanya kalau kondisi kau tak baik. Jangan fikir kau mampu buat.


Tiada sesiapa yang paksa.
Kawan-kawan pun kata jangan
Cuma aku yang berani mati..


Tiba-tiba aku yang selama ini 'kuat kental tak makan saman' pun boleh jadi lemah.
Oleh itu moralnya, jangan campur hal kerja kau dengan peribadi.
Kesannnya kau akan e-to the m-to the o..
Aku rasa macam teruk..


Tolong.. Kembalikanlah kekuatan baru aku..
Sebab hujan hari ini macam menangisi hari 'sedih' aku..
Rasa yang lebih teruk dari putus cinta..



dua botol pun belum mampu terangkan hari yang gelap



p.s: Aku rasa sayu lepas cium tangan ayah aku sebelum ke kelas. Akhir cerita, terpaksa baiki balik kerja yang 'baru' bagi menebus rasa 'teruk dan malu'.. Ya..aku 'jatuh' di pertengahan jalan. Semoga aku mampu berdiri dengan 'kuat' untuk ke garisan penamat. Aku akan simpan sebagai pengalaman hidup


For the haters..ketawalah dengan hari aku yang teruk ini..
For the lovers..terima kasih kerana berdiri di belakang aku.. 
For the silents..terima kasih kerana membuang masa untuk membaca..
I believe in karma. You deserved for it.

1 ubat:

farah, s. 11 Mac 2009 pada 8:06 PTG  

mesti kamu tgh sedih kan... hmm nk tolong pun ku tak berdaya. cume mampu berkongsi perasaan duka itu. to you, harap semuanya beransur pulih... :)

Tambah Duit

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP