34: Tahap Kerisauan Aku Adalah....?

Sabtu, 9 Mei 2009

Masa aku sangat kritikal dalam seminggu ni sehingga minggu depan. Memang sakit kepala. Hari-hari tidur tak menentu. Sampai jerawat pun tumbuh di merata-rata tempat kan. Rambut pun banyak gugur. Sangatlah tekanan dengan final semester ni: Design and Thesis. 



Jadi keputusannya yang tinggal hanya tawakal dan berserah sahajalah. (nada risau)


Lagi beberapa hari lagi nak masuk FASA baru dalam hidup. Rasa macam tak percaya aku boleh sampai sini.

...kemudian bagi minggu depan, aku perlu senaraikan HIDUP baru untuk akan datang..



p.s: Firstly. Need to do hair spa A.S.A.P!

p.s update: Selamat Hari Emak. So sorry tak dapat nak raikan beliau dalam masa kritikal ini. Tunggu hari jadi beliau bulan 8 ini. Harap-harap masa tu aku bukan penganggur terhormat - dari Anakmu yang comot.

3 ubat:

ondscene 9 Mei 2009 pada 2:15 PTG  

memang waktu dan ketika ini, musim org tensen,tensen, n tensen.stress...semua ada..
tengah layan tgk video doraemon. otroman baru je abis..haha..!!!

Mira3dora 10 Mei 2009 pada 12:20 PG  

gud luck! be strong okay ;)

*pil.tahan.sakit* 15 Mei 2009 pada 12:03 PG  

@on the scene - hehe abis keje ni br boleh layan cerita2 macam tu.. :P

@cik mira - thanks! :)

Tambah Duit

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP