63: Cuti?

Rabu, 5 Mei 2010

Bulan empat lepas tak ada cuti langsung ok..
Bulan lima ini ada dua kali cuti.
Tapi cuti yang pertama jatuh hari Sabtu.
Dan jika kalau cuti itu jatuh pada hari Ahad.
Maka cuti itu akan berjangkit kepada hari Isnin.
Cuti yang kedua.. hujung bulan..
Sudah tidak boleh 'tahan penat' lagi sebenarnya..

Betul aku dah semakin 'sibuk' dan 'sibuk'..
Sampai sebulan sekali je nak update kan...hehe
Tak bermakna kalau aku lupa terus ruang ini.
Sebab aku dah berjanji dulu.. Liat macam mana pun.. yang pasti aku buat.
Walaupun hujan ribut kemarau taufan segala.. Ok ini adalah karut.

Cuma cuti yang pertama itu..
Masih ada kesempatan lagi nak bersantai sambil berKICK-ASS.
Dan hasilnya.. akibat terpedaya dengan mulut manis promoter kedai buku tersebut..




Tadaaa... untuk bulan ini.
Tinggal satu lagi buku Wuthering Heights by Emily Bronte daripada dua buku di atas.
Tapi saya bukan literature fan.
Cuma tertarik dengan buku lama yang telah diolah baru ini.
Saya harap saya lebih punya masa untuk rajin membaca sekarang ini.

Oh.. buku-buku bulan lepas yang tidak termasuk adalah buku kerja latihan tingkatan 1 dan 2..
Sungguh kesian dengan tahap kini kerana tugas.. (^-^")



p.s: Sebab kini, masa untuk bermafia dan bercucuk tanam pun hampir dilupakan. Kerana saya sudah punya obsesi yang baru. (^0^) <3

2 ubat:

Nurulhuda|Adlie 6 Mei 2010 pada 6:13 PTG  

anem! miss u =) bercinta okay tunggu u update..

*pil.tahan.sakit* 8 Mei 2010 pada 3:37 PTG  

hehe tu lah.. "rajin" kat benda lain je.. :P pasni kene "kawen" ngan blog ni br leh update

Tambah Duit

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP