12+1: Siapa Tahu?

Jumaat, 23 Januari 2009

Berapa banyak ubat tidur dalam setiap botol ubat batuk?

Sapa dapat jawab?




Dapat selsema dan sakit tekak pulak.
Umpama seperti kau goreskan anak tekak kau ke batu kerikil dan tar kat atas jalan tu..
Peritnya..


Lepas ambil dadah malam tadi. Aku 'high' 30 minit selepas itu. Terus tumbang..



Dan aku hampir lewat ke kelas pagi tadi akibat ubat batuk ini..
Kepala pun rasa 'high' je masa memandu ke kelas.
Kalau takde kelas pagi tadi.. Mungkin sampai ke tengah hari pun aku tak bangun lagi


Jangan suruh aku ponteng. Sebab ponteng aku dah padamkan dalam list tahun baru aku. Kalau tak datang. Aku akan jadi antara orang-orang yang rugi untuk mengutip ilmu (ceh!)



Nasib baik kelas pulang awal tadi. Sebab lecture pun nak sakit jugak.. Theee~~




p/s: Apa punya ubat batuk daaaa....

11 ubat:

eira 24 Januari 2009 pada 1:33 PTG  

waah seronoknye ade kete senirik..
bila laa nak ade kete senirik ni ek..
ubat batuk mmg ta bole blah la die pye ngantuk..
ubt seseme pn..
ini mesti kes bg dadah lebey..

stim je
hahaha

;p

Pekerja Kontrak 24 Januari 2009 pada 2:52 PTG  

ubat batuk memang kejam..... so ingat la... kekejaman tidak membawa kemana-mana....

Tanpa Nama 24 Januari 2009 pada 4:03 PTG  

penagih ni.

=P

RY 24 Januari 2009 pada 4:25 PTG  

xsuka ubat...

untuk rekod, xmkn ubat 2008 kut.


tdo adalah ubat. hehehe

*pil.tahan.sakit* 24 Januari 2009 pada 5:55 PTG  

@eira - huhu kereta sendiri..itu keperluan. kalau xde siapa mau menghantar ke kelas setiap masa? kawasan rumah tiada laluan bas dan teksi. :)

@Dato Paduka Masri - ubat yang kejam ini byk kebaikan juga. :)

@Diloz - bawah sikit dari ketagih.. tp belum sampai ke tahap penagih :)

@razor - pecah rekod tu. terus kan lagi ke rekod tu? same macam aku.. ubat paling mujarab adalah tido :)

Lumut Pagi 25 Januari 2009 pada 1:12 PG  

ubat batuk kan memang 'memengantukkan'...nama juga ubat, nak bg baik. ngantuk sebab nk t=rest. tp best juge mengantuk.jadi buleh tido...yuuuuu..:)

yada 25 Januari 2009 pada 1:27 PG  

banyak kot dadahnya, hehe..

i aritu tak sure la, ubat ape yg sangat melalikan, antara antibiotik, demam or flu..

i sgt lali smpi pegang brg tangan jd lembik.. :)

Atira. 25 Januari 2009 pada 2:53 PG  

ehh saya suka ubat selsema dan ubat batuk!

xD

*pil.tahan.sakit* 25 Januari 2009 pada 5:49 PG  

@Lumut Pagi - Setuju sgt :)

@nurulhuda - Kebanyakan ubat adalah dadah.. bahaya juga kalau sampai lali tu :)

@Atira - Suka tapi jangan sampai ketagih :)

farah, s. 25 Januari 2009 pada 6:31 PG  

ubat batuk ubt paling sedap. hehehe.

btw get well soon~

*pil.tahan.sakit* 25 Januari 2009 pada 1:40 PTG  

@Farah Aminuddin - yup kalau tak berapa ramai yang dah jadi ketagih :) btw thanx

Tambah Duit

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP