12: Sudah Tidak Tahan Lagi?

Khamis, 22 Januari 2009

Dah berapa hari tak tulis entri..
Hmm..

Aku sedang berpenyakit. Sebab 'penyakit' ini juga aku sekarang perlu bertegas untuk menahan diri dari godaan makanan laut. Ya sudah tentu 'elergik'!.. Bencinya..


Selamat tinggal udang masak paprik..tomyam..masak lemak..dan sewaktu rasa dengannya~


Aku memang perlu dan desperate dengan ubat sekarang ini. Ok ok... pagi nanti aku akan jumpa dengan doktor. Mem dah bising. Sepatutnya dari minggu lepas aku perlu jumpa dengan doktor. Oleh sebab kesibukkan tahap gaban dengan kerja final membuatkan aku bertangguh untuk date dengan doktor.



Kali ini aku nak injection..

Aku juga perlu antibiotik lebih kali ini..

Tak kira.. apa jenis ubat sekalipun..





Sudah tidak tahan lagi rasanya melihat 'tanda-tanda' ini..urgh!
*
*
*
*

p/s: Tiada lagi char kuey tiow, mee rebus dan rojak buah campur petis! *Sedey~

3 ubat:

eira 22 Januari 2009 pada 1:51 PG  

eh2..
kamu kenapa?
semoga cepat sembuh..

sile berpantang dlm bab makan ye

best regards;
eira

tasekM 22 Januari 2009 pada 4:04 PTG  

sedapnya rojak buah campur petis tu... :)

*pil.tahan.sakit* 22 Januari 2009 pada 11:58 PTG  

@eira - kene elergik.. badan tumbuh bengkak.. gatal sb degil makan udang.. huhu thanx eira :)

@tasikmerah - oh tidak.. huhuhu

Tambah Duit

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP