28: Ada Faham?

Sabtu, 28 Mac 2009

There are 2 main things to keep in mind.



One: If a boy doesn't like you the way you are, the problem is him, NOT you...


Two: Don't try to make a boy change for you - it's important to APPRECIATE people for who they are...







Bien sur! Arvey.




p.s: Un chasseur sachant chasser doit savoir chasser sans son chien.
Translate: A hunter knowing how to hunt has to know how to hunt without his (hunting) dog.

5 ubat:

azman 29 Mac 2009 pada 10:38 PTG  

dalam kata lain, kita perlu menjadi diri sendiri. Tak perlu susah payah memuaskan hati orang?



aku telah mencuba,
dan masih mencuba,
dan dah lama aku mencuba..
lama sebelum faizal tahir menyanyi "cuba",

tapi aku masih belum berjaya..

bakrihafizhisham 30 Mac 2009 pada 12:55 PG  

aku rasa,
perlu ubah,
if for the better.
kau tak rasa begitu?

aku sudah jumpa wanita yang dapat ubah aku ke arah yang baik, alhamdulilllah,
dengan cara yang lembut dan perlahan, sehingga tak terasa aku.

tidakkah itu lagi baik?
:)

*pil.tahan.sakit* 30 Mac 2009 pada 2:26 PTG  

@azman : memang senang menjadi diri sendiri.. hehe cuba ye?


@bak : depends with someone..kalau menuju ke arah kebaikan..itu memang paling bagus sekali. tp mostly setakat ni yg aku jumpa byk yg ego.. :) just my two cents..nothing personal..hehehe..

ure lucky..take good care for her :)

Gades normal 31 Mac 2009 pada 10:04 PG  

aku berusaha jdk diri sendiri walaupun kadang2 terpaksa jdk hipokrit supaya nampak bagus depan org lain :(

tapi ramai kawan2 lelaki aku yg berubah bila dah ada awek...

*pil.tahan.sakit* 31 Mac 2009 pada 9:13 PTG  

@yen yen: tak perlu jadi hipokrit untuk jd bagus. jadi diri sendiri tu penting. tp kalau kawan2 ko berubah tuk kebaikan misalnya.. doakan je la kebahagian dorang

Tambah Duit

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP