31: Persoalannya?

Ahad, 12 April 2009

Menghitung hari dan minggu terakhir..


Cuma pernahkah terfikir. 
Berbaloikah apa yang dikutip dari kehidupan yang lepas?
Dan dibandingkan dengan hari ini? 
Bagaimana untuk esok?
Dan akan datang?

Malam pra-graduan  fakulti was not so bad even terpaksa pergi..

Senarai nama untuk presentation mockup dah keluar. Agak-agak no 33 tu 'bertuah' tak? (aku tahu handphone aku agak murah di sini). Countdown untuk 15 hari lagi bermula hari ini..




"Anggap hidup cuma untuk semalam dan hari ini. Esok aku tak jangka kalau boleh buka mata lagi. Jadi hidup untuk hari ini jangan disia-siakan."






p.s: Normal kah kalau aku butakan mata, hati dan akal aku dengan perbuatan aku? Walaupun aku tahu jalan yang aku pilih akhirnya hanya memakan diri dan buat aku akan 'sakit' lagi.. Hakikatnya sejauh mana aku 'lari' dari kau dan semakin 'dekat' kau datang. Aku benci spesis macam kau.

0 ubat:

Tambah Duit

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP