30: Where To Go?

Ahad, 5 April 2009



Hari Jumaat lepas. Lambat betul nak update. Sibuk. Tapi masih sempat dan ada masa untuk perkara macam ini. Biasalah kan. Alasan sekali sekala. Minggu depan mungkin ada show lagi.

p.s : Aku berani cakap Tomok best. Tapi Nine Coco sangat sweet. Aweera pun boleh tahan. Papehal pun si Marion ni lawa doe..

8 ubat:

PenulisGila 6 April 2009 pada 1:04 PTG  

waaa.... giler jelesss!!~ kalau gi tengok lagi kensalam sama momok ek? Eh silap! Tomok! Hehe!! :Þ~

*pil.tahan.sakit* 6 April 2009 pada 8:31 PTG  

@nora - huhuhu ni pon on the spot member area umah aku ajak.. ada org sponsor tiket tu.. aku xpasti kalau boleh dpt tiket dpn kaunter kalau nak tgk next week. :)

Admin 7 April 2009 pada 4:53 PTG  

marion lawa..aku setuju

hehe..

bakrihafizhisham 8 April 2009 pada 2:24 PTG  

ada pompuan tu nanges bila aku kutuk tomok.
hahahahahahhahaa.
well marion tu memang cantik pon.
dari die jadi host kat tv8 dah pasan dah
:P

tapi apahal plakk tomok best?
gila ka?

.suzy. 8 April 2009 pada 2:43 PTG  

Aik,
Sibuk final ley jenjalan lg?
Takpe..
Chill.chill

*pil.tahan.sakit* 9 April 2009 pada 3:38 PG  

@wandisini
haha memang lawa ah..sb selalu tgk kat tv je kan..

@bak
aku pon tak tau kenapa tomok best? atau mungkin perubahan yang dia bawa dalam oiam tu yang jadikan dia menang 2 imuniti. suara da tak sengau2 kampung lg..

@suzy
haha tau takpe..final ni sibuk gila..ada je bende2 tak berfaedah ni datang menjemput. bila aku free takde lak perkara2 mcm ni.. :P

farah, s. 19 April 2009 pada 7:36 PG  

u p tgk oiam? wawawa bestnye... tk pnh miss lg oiam season ni, tp tgk on9 jelah..kui3

*pil.tahan.sakit* 19 April 2009 pada 12:56 PTG  

@farah
hehe..u jauh la dear..tu pasal dpt layan o9 je..hehe

Tambah Duit

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP