46: Tua Dah?

Isnin, 31 Ogos 2009

52 tahun cukup lama.. Kalau ia nya manusia sudah tentu dah nampak garisan-garisan halus di raut mukanya. Dah banyak sangat makan garam, cuka dan gula. Mungkin sudah masa untuk berpencen. Bermenantu dan menimang cucu mungkin?



Selamat Hari Jadi Malaysia!

*
*
Aku pun dah merdeka. But still I'm learning without teachers/lectures sekarang ni. Cuma belajar subjek baru - HIDUP. Dari Hidup ini juga kini mengajar aku kenal siapa aku dalam jasad yang aku diami ini, pandangan sekeliling dari mata yang aku lihat, apa yang aku dengar, meluahkan isi hati dan melangkah untuk hari esok.



p.s: Raya tahun ini, Alhamdulillah agak 'masyukkk'. Boleh merasa hasil usaha sendiri tanpa elaun mak bapak.

0 ubat:

Tambah Duit

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP