69: Hadiah Saya Tahun Ini?

Khamis, 15 Julai 2010

Tuhan bagi aku nikmat yang cukup segala-galanya.
Tapi hari ini Tuhan bagi aku yang paling istimewa sekali untuk suku abad ini.


Hadiah hari jadi aku dengan..


Doktor bagi MC dua hari akibat sakit mata dan selsema. Balik rumah, terlupa kunci pagar tertinggal dalam rumah pulak..terpaksa la memanjat pagar rumah yang dekat 1.5m tinggi tu..



Treat diri sendiri dengan burger baru McD Grilled Chicken Burger (GCB) yang dalam gambar nampak cantik dan besar tapi, rupa realitinya burger tu kecut dan umm... Nasib baik ada McSundae Pinapple ni buat ubat.

salad sikit nyerr...


p.s: Mak tak tahu aku dah makan GCB sebelum dia balik kerja tadi.. Tapi bila mak balik kerja, dia belikan pulak GCB untuk aku lagi... FULL SIOT! huhu

0 ubat:

Tambah Duit

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP