09: Aku Takde Idea Nak Tulis Tajuk?

Isnin, 12 Januari 2009

Aaa... Gila kan? Esok pagi nak present. Aku sempat lagi nak update blog. Hahaha...

Aku lama tak update.. Rasa macam kurang je entri nanti. Korang tengok la 'azab' baru nih. Doakan tajuk thesis aku berjaya diterima oleh pakar-pakar pengkritik ekk??.. Kena pandai 'goreng' juga.

Kelmarin aku pinjam dekat 10 ketul buku kat library. Penat juga lah nak hangkut. Ada dekat-dekat 20 kilo tak? Ini belum masuk nak pulangkan buku-buku ni nanti.. Mau pancit aku bawak masa nak naik bukit fakulti aku.

Oh! semalam ada cerita aku mahu tulis. Tapi sebab terlalu sibuk nanti lah ekk aku update? Sekarang ni musim hujan. Sila jaga kesihatan anda ya? Nanti sakit sapa lak susah... Selamat Bergumbira dan Ceria!!

p/s: update: Err.. aku bukan rajin sangat.. ini adalah TERPAKSA! oh hell..

5 ubat:

RY 12 Januari 2009 pada 10:19 PTG  

terasa bodoh je diri ini bila tgk buku byk lagu tu...

haih

Huda Luna 12 Januari 2009 pada 10:36 PTG  

gud luck eh wat thesis...


chaiyo!

*pil.tahan.sakit* 12 Januari 2009 pada 10:39 PTG  

@razor
kehkehkeh.. ingat aku minat sangat ke baca buku banyak2 ni.. INI ADALAH TERPAKSA huhuhu..

@misz luna
thanx.. gambatte!

Tanpa Nama 17 Januari 2009 pada 1:33 PTG  

present pasal apa?

*pil.tahan.sakit* 17 Januari 2009 pada 11:24 PTG  

@Diloz - present 2 tajuk proposal semua banyak ke topik urban design and environment.. :)

Tambah Duit

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP