11: Apa Yang Tinggal?

Sabtu, 17 Januari 2009

Ohoi..!

Bosan sungguh kebelakangan ini. Mak ayah aku takde. Dah 5 hari balik kampung. Tinggal la aku sorang kat rumah.

*Sambil menonton filem cerekarama seram kat tv3.. Aku tak tau tajuk ape.. Oh hell! aku benci filem seram di waktu tinggal sorang-sorang ni nanti tak boleh tido malam. Arr.. kira aku ni penakut jugak lah.. huhuhu


Ok.. Sejak 5 hari mereka takda kat rumah. Aku lebih senang beli kat luar dari memasak untuk perut aku seorang je. Cuma tadi, aku teringin nak makan mee segera dan memasaknya dengan memasukkan banyak fish ball and crabs ball..

..Makan dengan gembira sekali (^_^)..

"Save the best for the last" - ayat ini kebiasaanya merujuk kepada satu habit. Habit yang mana aku akan simpan sesuatu yang paling best dan sedap untuk dimakan pada suapan terakhir. Tak kisahlah, kebiasaannya ada yang simpan kulit ayam, fish ball, kentang, tempe dan macam-macam lagilah.


Kadang ada yang sanggup berebut sebab kawan atau adik korang rampas suapan terakhir tu. Hehe.. Aku tahu korang yang membaca entri ini ada habit ini juga kan? Jadi apa suapan terakhir anda tu? Mau kongsi?
*
*
*
*
*
*
p/s: Aku gila minum teh hijau!

8 ubat:

yada 18 Januari 2009 pada 11:13 PTG  

ala, bila ada cite seram kat cerekarama? huk.. tatau pun.. hehe

babe, u gila teh hijau? sedap ke.. teh camne ni?

*pil.tahan.sakit* 19 Januari 2009 pada 10:10 PTG  

@nurulhuda - cite seram pasal hantu raya.. tu pon sebab terlayan la pulak

hehe teh hijau rasa mcm teh bunga tu jugak. tapi wangi :) kat 7e ada banyak

Tanpa Nama 20 Januari 2009 pada 1:00 PG  

ohooo..
saye mesti minum susu sebelum tidur
itula "habit"at saya smpai skg

;p;p

*pil.tahan.sakit* 20 Januari 2009 pada 1:59 PG  

@epalgreen - dulu selalu jugak minum susu sebelum tidur.. nak2 susu HL tu.. best..

mYshah 20 Januari 2009 pada 12:24 PTG  

salam perkenalan ^^

wah save the best for the last
menarik gak habit tuh, ramai gak kawan aku camtu abiskan nasi baru makan lauk, huuhu

nway teh hijau sedap gak. iskh2 ko same mcm sorg kawan aku gile teh hijau

Firdaus 20 Januari 2009 pada 2:09 PTG  

suapan terakhir gua ialah nasik pasal gua suka makan nasik.

@tune® 20 Januari 2009 pada 7:34 PTG  

same beb...
gua pon save the best for last!!

tp wa takut member wa pow..derang igt wa xske mkn...cait!

*pil.tahan.sakit* 20 Januari 2009 pada 9:11 PTG  

@mYshah - boleh geng dgn kawan ko tu.. lawan minum teh hijau.. huhuhu :) salam kenalan kembali

@apei budak kampung - gua kene lauk jugak :)

@t00neY r00neY® - tu pasal laa mcm kes aku gak :)

Tambah Duit

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP